2016. augusztus 25., csütörtök

ESSENCE LASH PRINCESS SZEMPILLASPIRÁL

Sziasztok!
A Lancome Grandiose tesztje után úgy éreztem, hogy adósotok vagyok Nektek egy olyan spirál tesztjével ami kefés és pénztárcabarát, ezért beszereztem az ősz egy másik várományosát, az Essence Lash Princesst, aminek már akad jó néhány rajongója, és nem csak a meglepően gyönyörű csomagolása miatt...
A termékkel kapcsolatban kivételesen meg kell, hogy említsem, hogy a csomagolás igazán magával ragadóra sikerült, ezt a gyönyörű Benefit-jellegű fűzős mintát nem lehet nem szeretni.. :) (A kupakján a minta amúgy egy fogáskönnyítő gumis dombornyomat.)

festék krémes, könnyen eloszlatható, bár személy szerint jobban örülnék, ha egy kissé hígabb állagú lenne, igaz, ez egy pár csepp vízzel orvosolható. A kefével viszont abszolút kellemes és könnyű dolgozni, a duci résszel gyorsan végig lehet festeni a pillákat, a fej elvékonyodó részével pedig a nehezebben elérhető pilláknál (alsó pillasor, sarkak) lehet ügyeskedni. Külön tetszik, hogy nem vesz fel több festéket, mint kell, ezért nem kell festéktörölgetéssel, lehúzogatással vesződni.
Mivel a festék elég hamar megszárad, ezért érdemes vele gyorsan dolgozni, és nem túl sok időt hagyni a rétegek felvitele közt, különben könnyen póklábasak lesznek a pillák.

A spirál bár csak dúsítást ígér, nekem ezen felül gyönyörűségesen hosszabbítja, íveli is a  pilláimat, szóval nagyon elégedett vagyok a hatásával, viszont mint a legtöbb pénztárcabarát terméknek, sajnos neki is van mumusa, mégpedig az, hogy pár óra viselés és egy kis esetleges szemmacerálás után hajlamos peregni, viszont nem olyan zavaróan, csak néha azért oda kell rá lesni.


Nincsenek megjegyzések:

ISADORA - BOHO BAROQUE KOLLEKCIÓ

Sziasztok! Az Isadora márka termékeiről már régebben is írtam nektek, most viszont újra lehetőségem nyílt tesztelni pár új terméküket, ame...