Ugrás a fő tartalomra

AUGUSZTUSI KEDVENCEK

Sziasztok!
Huss, el is ment az augusztus, aminek egy részét nyaralással töltöttem, egy másik részében pedig vidékre utaztam az egyik barátnőm lánybúcsújára, rá egy hétre esküvőre, majd körbenéztem a Szigeten is, szóval egy kicsit kevésbé forgott most az életem a kozmetikumok körül, vagy ha mégis, akkor is inkább a praktikum és az utazásbarátság volt  fő szempont. Mutatom tehát az augusztusi   kedvenceimet!
1.Laboratiories Diaderőmine LIFT fényvédő arckrém
Nem ragaszkodom az erős sminkekhez,de egy vékony réteg alapozót,és púdert minden reggel teszek az arcomra.Ez előtt fontosnak tartom,hogy alaposan megtísztitsam a bőrömet és megfelelő minőségű arckrémmel készítsem fel az egész napi igénybevételre.Több krémet is kipróbáltam már,az aktuális nyári kedvencem pedig Laboratiores LIFT fényvédő arckrémje.
A speciális formula kiszűri az UV sugarak 98°% .30 as fényvédőfaktorú,és 3 hét használat után már érezhetően feszesíti is az arcbőrt.Sminkelés előtt minimum fél órával vékonyan viszem fel az arcomra,hogy ne csillogjon át az alapózon,púderen!
2.DOVE  SPA SUMMER REVIVED ÖNBARNITÓ TESTÁPOLÓ
Nem szoktam szoliba járni,mert féltem a bőröm,és nem szeretném,ha idő előtt ráncosodna  de persze nyáron azért én is szeretek minél barnább lenni.Napozás előtt viszont szeretem megalapozni a színem,emiatt pedig rengeteg önbarnítóval kisérleteztem a nyáron.A Dove önbarnítóját egy barátnöm ajánlására próbáltam ki,és milyen jól tettem!
Szép,egységes,bronzos barnaságot ad,nem lesz tőle foltos vagy narancssárgás a bőröm.Nem ragad,hanem egyből beszívódik és finom,bársonyos érzetet hagy maga után.Amióta kipróbáltam,nem is kísérletezem mással,és mivel drogériás termék,az ára is baráti.
3.MAC MINERALIZE BLUSH
Ez a Mac termék se okozott csalódást:a minőségi doboz minőséget is takar!
Selymes,halvány rózsaszín árnyalata,amit még a szemhéjamra is kipróbáltam,és egyszerűen csodás.
Pont annyira ragyog,amennyire kell,igazi luxus érzés viselni.Egy két ecsetvonás elég is belőle.és ha,alapozóra viszed fel,garantáltan a helyén marad egész nap.

LUSH REFRESHER TUSOLÓZSELÉ
Amikor egy forró nyári délutánon hazaesek a munkából,legszivesebben bezárkóznék egy 
jégbarlangba,hogy lehűtsem magamat.Ezt azonban kicsit nehéz kivitelezni a városban,szóval beszereztem egyet a Lush jeges tusfürdőzseléi közül,amiket egészen a zuhanyzásig a hűtőben kell tartani.
Gondolom mondanom sem kell,milyen frissitő élmény egy ilyennel a fürdés,amit a citromos illat és a zselés textúra csak még jobban fokoz.Nálam kötelező nyári kellék,ami azonnal felélinkit!

5 AVON ALPHA FOR HER PARFÜM
Nagyon válogatós vagyok a parfümöket illetően,és általában ódzkodom új illatokat kipróbálni,de amikor megéreztem a barátnömön ezt az AVON parfümöt tudtam,hogy be kell szereznem.
Az édeskés,gyümölcsös illatok állnak hozzám a legközelebb,és ebben a kis üvegcsében a málna,a vizililiom és a pézsma tökéletesen egészitik ki egymást.
Általában két fújás nekem elég is,hiszen elég intenziv illatról van szó,de mindenki,aki megérzi,milyen parfüm ez.:)
Visszavonhatatlanul bekerült a kedvenceim közé!


ESSENCE...ALL L NEED KORREKTOR PALETTA
Korrektor nélkül sehova!Ez a sminkmottóm,és tényleg mindig ott lapul a táskámban,egy egy izzasztó edzés után pedig életet tud menteni...Mindig a stiftes változatok voltak a favoritjaim,de többször szembesültem azzal a próblémával,hogy amelyik korrektor jó a szemem alatti karikákra,az már kevésbé hatékony például a pattik elfedésében.Úgyhogy mindig legalább két árnyalatot használtam,egészen mostanáig!Az Essence meghalgatta imáim,és megalkotta ezt a szuper palettát.5.különböző szint tartalmaz:a pink és a sárga a szem alatti karikákra van,a zöld a piros foltok eltüntetésére,a bézs árnyalatok pedig mattitanak,Ráadásul az a legjobb benne,hogy keverni is lehet őket,igy kikisérletezheted a börtónusodhoz legjobban paszoló árnyalatot!

7.MIISS SPORTY SZEMÖLDÖKCERUZA
Korábban mindig szemhéjporral húztam ki a szemöldökömet,de amikor elfogyott a kedvenc szinem,gondoltam adok esélyt egy szemöldökceruzának is.Kicsit féltem,hogy túl müvi lesz a hatás,de kellemesen csalódtam!Én a BLONDE árnyalatot használom,ami nagyon természetes,tökéletesen egybeolvad a világosabb szemöldökömmel.
A ceruza textúrája pont annyira krémes,hogy szépen el lehet satirozni,de nem kenődik el a nap végére sem.A fésűs kupakért plusz pont jár,én kihúzás előtt és után is át szoktam menni vele a szemöldökömön.Több szinben is kapható,igy te is megtalálhatod a hajadhoz és bőrödhöz legjobban illőt!
ADRIENNE FELLER AROMAZEN ARDONIA TESTOLAJ
Egy Adrieenne Feller workshopon találkoztam először ezzel a mirhás testolajjal,és annyira megtetszett az illata,hogy egyszerűen nem tudtam szabadulni tőle.Nem is volt kérdés,hogy ezek után beszerzek egyet magamnak is!Különösen,miután Adrienne a szemináriumon kiemelte,hogy ösztönösen,mindig azokhoz az illatokhoz vonzódunk,aminek a hatására szükségünk van az életünkbe.
Ez a testolaj segit megteremteni a belső harmóniát,felébreszteni a spirituális erődet,összességében pedig varázslatos hatást gyakorol a lélekre.Minden nap használom az egész testemre,és azt hiszem,a bőröm még sosem volt ennyire bársonyos!
NAUREL REGGELI BÜRÁPOLÁSI RUTIN CSOMAG
Mivel a bőröm elég problémás(a T vonalban zsirosodik,az egyéb területeken és a szemem körül száraz,)nem használhatok akármilyen arcápolót.Az egyik kolléganőm ajánlotta ezt a termékcsaládot mellyel már az első használat után szerelembe estem.Hiszek a többfázisú arcápolás hatékonyságában,igy szivesen forditom az időt mind a három termék,felvitelére.Már az arctisztitó tej is fantasztikus érzetet hagy maga után,és tényleg szuperül eltávolit minden szennyeződést.A szemkörnyékápoló amellett,hogy shea vaj és édes mandula olaj tartalmának köszönhetően hidratál,a benne lévő zöld tea és szemviditófű kivonat rögtön üdébbé varázsolja a tekintetem.Az aloe verás arckrém pedig gyengéden ápol,amiért nagyon hálás a bőröm és én is

KÉRASTASE DISCIPLINE HAJÁPOLÓK
A szerkesztőség mindenkinek elég más tipusú haja van,egy közös problémánk mégis akad:nehezen tudjuk megzabolázni a tincseinket.Van,amelyikünk,göndöriteni szeretné az egyenes haját,van aki forditva (sosem arra vágyunk,ami van,ugye...),ezért rengeteg különböző hajformázót kipróbáltam már.Arra viszont nem gondoltunk

,hogy a samponok,balzsamok és pakolások között is érdemes keresgélni a megoldás után!Pedig a kérastase discipline termékcsaládját mintha csak pont nekem találták volna ki:könnyen kezelhetővé(és kifésülhetővé!)jól formázhatóvá és rugalmassá varázsolja a tincseket úgy,hogy közben lágyan táplálja is a szálakat.Mindannyian imádjuk,ráadásul az illata is csodás!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

WELLNES HANGULAT A FÜRDŐSZOBÁBA

Sziasztok!

Az új t: by tetesept márka új színt hoz az otthoni wellnes termékek világába. A márka magába hordozza a jól ismert tetesept értékeket, melyből kifejkődött, de vidámabb, fiatalosabb életérzést, modern design-t képvisel. A termékek intenzív illataival, élénk színeivel, vagy selymes dús habjával minden érzékszerve intenzíven hatnak, így a fürdést valódi élménnyé varázsolják!


t:by tetesept "Érzékiség" habfürdő
Add át magad a szenvedélyes érzelmeknek és engedj az érzékek csábításának! Éld meg az értékes pillanatokat, ami csak a Tiéd, és hagyd, hogy az álmaid vezessenek! A simogató, kényeztető hab és a csábító gyümölcsös illat ápolja és feltölti a testet, és a lelket, és teszi teljessé a fürdés élményét. A gránátalma és a fekete berkenye együttese garantálja a kellemes intenzív illatot, a formulának köszönhetően pedig nagyon sokáig élvezheted a lágy habok kényeztető és pihentető simogatását a bőrödön.

t:by tetesept "Kapcsolj ki" habfürdő
Jutalmazd meg magad egy …

FORRADALMI ÚJÍTÁS A KÖRÖMLAKOZÀSBAN

Sziasztok!


Manapság már meg sem lepődünk, ha egy-egy újítással találkozunk a szépségápolási termékek széles skáláján. Sokszor csak legyintünk, de van olyan termék is, amire felkapjuk a fejünket, hogy ezt bizony mi is kipróbálnánk. A legújabb beauty őrület a spray lakk, ami tökéletes társunk lehet ebben a rohanó világban, ha hibátlan manikűrre vágyunk.


A Nails Inc.  márka feltüzelte az internet világát legújabb dobásával, a spray kiszerelésű körömlakkal. Ez a termék azoknak lehet remek alternatíva, akiknek nincs ideje folyton a lakkozással pepecselni, mégis szeretik, ha ápolt kezeiket színes manikűr díszíti.


Biztosan sokak fejében megfordult már, hogyan lehetne gyorsan elérni a tökéletes manikűrt. A márka megálmodta azt a lakkot, amivel ez a vágy néhány perc alatt teljesülhet. Hogyan is? Pillanatok alatt elkészülhetünk vele, csak a következő lépéseket szükséges hozzá betartani:

1 A csupasz körmeidre vigyél fel egy réteg alaplakkot, de ha már ki van festve színes lakkal, azt is nyugodta…

ÚJ SZÉPSÉGESZKÖZ SZILIKONOS SMINKSZIVACS

Sziasztok!

Ha szereted a blendert, de egy gondod még mindig van vele, imádni fogod ezt az újítást!


Akit érdekelnek a szépségújdonságok, az már biztosan kipróbálta a beauty blendert, ami sokkal praktikusabb
a sima sminkszivacsnál, könnyebben és egyenletesebben lehet vele felvinni az alapozót és egyéb folyékony állagú terméket.

BLENDER
Egy gond azonban még mindig van vele: túl sok terméket szív magába, ennél fogva pedig nem annyira gazdaságos a használata.


Ahogyan az elmúlt évek szinte minden újítás, ennek a problémának a megoldása is Ázsiából érkezik, egész pontosan Honkongból. Megalkották a szilikon szivacsot!

Bizony, a kis mellimplantátumra emlékeztető, SiliSponge nevű eszköz használatával egy csepp termék sem vész kárba, ráadásul higiénikusabb is, mint szivacs társai  mivel nincsenek pórusai, amibe megül a termék és a nedvesség, ami csak úgy vonzza a baktériumokat.

A SiliSponge a MOLLY COSMETICS nevű cég terméke és jelenleg csak előrendelhető (eddig minden adagot, ami felkerült a web…