2016. november 25., péntek

MAYBELLINE COLOUR TATTO 24

Sziasztok!
MAYBELLINE COLOUR TATTO 24HR tartós,krémes szemfestékei már nagyjából minden csapból kifolytak,de azért még én is lerántok róluk egy rétegecskét...Ugyanis rengeteget kerestem már a megfelelő szemhéjalapot,és ennek szinei nagyon megtetszettek,ezért adtam nekik egy esélyt.Mivel már rengeteg képet láttam róluk a neten,nem gondolkoztam túl sokat és ezt a két szint dobtam a kosaramba.
Az a 24 óra pedig nagyon kecsegtető,ha a felét kibirta volna,én már elégedett lennék de sajnos vegyesek az érzéseim vele.Sajnos tudom,hogy nekem különösen zsirosodik a szemhéjam,és a legtöbb bázissal szemben rezisztens is lett az utóbbi 1 2 évben:előtte jó volt az Artdeco és a Mac Paint Pot is,de már sajnos nem tartanak ki estig.Bár 24 órán át olyan ritkán viselek sminket,mint a fehét holló,de a 12 16 óra gyakrabban előfordul,igy szükségem is van egy biztos alapra,Sajnos ahogy emlitettem,bben megbukott,de nézzük mégis mit szerethetünk a Colour Tatoo ban
KISZERELÉS
Én ezt a formát kedvelem a legjobban,ha krémes szemfestékről van szó,mivel lapos és széles a szája,igy könnyű belenyúlni.Magamra mindig ujjal viszem fel őket,nálam ez a fontos szempont.
TEXTÚRA
Elég massziv,egyáltalán nem habos,és a kéz melegére megpuhul.Mivel metál finisű,ezért kicsit lapszerű és a textúrája,hasonló mint a fémfóliáknak,csak persze ezerszer lágyabban.
HATÁS
A felvitele nagyon egyszerű,szépen el lehet oszlatni ujjbeggyel is (nekem a test meleg miatt ez a befutó krémes termékeknél),de ecsettel is felvihetjük.A szinek önmagukban is nagyon szépek,de én imádom a szemhéjporok megjelenését szines alapokkal befolyásolni,úgyhogy nekem erre nagyon beáltak,Viszont mivel a tartóssága meg sem közeliti az igért 24 órát,max 5 6 órán át tart,ilyen szempontból nekem óriási csalódás,
A Colour Tatoo kat azoknak ajánlom,akinek nem igazán macerás a szemhéja,és a szinskála,illetve az ára tényleg baráti,úgyhogy egy próbát megér.


A termék megtalálható a NOTINO.HU Weboldalon.

Nincsenek megjegyzések:

JEFFREE STAR X MANNY MUA KOLLABORÁCIÓJA

Sziasztok! Jeffree Star és Manny Gutierrez neve már szinte az egész világon ismert. A két beauty blogger eddig is jó barátságban volt...