2016. december 8., csütörtök

AUSSIE MIRACELE MOIST TERMÉKCSALÁD

Sziasztok!

Sajnos be kell,látnom,minél hosszabb a hajam annál több törődést igényel és a termékeket is nagyobb gondossággal kell megválasztanom.
Nemrég jártam a fodrásznál egy kicsit hajvég frissítésen mert a hajvégek már nagyon elszálkásodtak,és már az 1- 2 cm vágás sem segített teljesen.A hajam vége egyre szárazabb és emiatt egyre csak gubancolódik,így persze csak tépem a fésűvel és kezd elszakadozni.
Az a típusú ember vagyok,aki ha hajápolásról és hajam egészségéről van szó bármennyit megér,hogy gyönyörűen nézzen ki.
Sok helyről hallottam,hogy teljesen megvannak elégedve az Aussie termékeivel,mivel rendkivül jól táplálja a hajat.Elég széles a termékválaszték,így ki tudjuk választani a számunkra legmegfelelőbbet.
Én a MIRACLE MOIST családot választottam.Döntésem mögött elsősorban a finom illata állt,másodsorban,hogy károsodott hajra ajánlják.

AUSSIE MIRACLE MOIST SAMPON
A sampon a hajamnak a mennyei manna. Rendkivül finom,puha selymes lesz tőle,nem nehezíti el,nem zsírosítja.Állaga elég sűrű,így biztosak lehetünk,hogy nem ömlik ki túl sok amikor kinyitjuk,de azért egy picit lehetne hígabb.
Első mosásnál nem habzik olyan jól,de a második körnél már igazán szuperül mükődik.

Elérhetőség:AUSSIE MIRACEL MOIST

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE PAKOLÁS
A pakolást választottam a balzsam helyett,mert nekem a balzsamok nem szoktak semmi eredményre jutni a hajammal.Tekintettel arra,hogy azért elég kevés 250ml,főleg ha minden hajmosás alkalmával az egész hajon akarjuk szétoszlatni,így én csak a hajvégekre használom.Pár percig hagyom rajta,és utána alaposan lemosom.
Fél perc elteltével már érezhetően puhitja a hajamat,könnyen ki tudom fésülni.Eddig bármit is tettem pakolás gyanánt a hajamra,főleg a hajvégekre semmi sem hozott átütő eredményt.De ez a pakolás meghozta a várva várt eredményt.3 nap után is puha,nem gubancolódik és olyan érzés mintha pihe könnyű lenne a hajam


AUSSIE MIRACLE RECHARGE MOISTURE


Minden mosás után a törülköző száraz hajamra szoktam használni kifésülést segítő spray,ami egy kicsit segít.Ebben a termékben is bíztam,hogy jó lesz,de meghökkentő eredményt ez már nem hozott.Egy átlag spray,ami persze nem rossz.Igazából és a sampon és pakolás illatának felerősítvésére használom,mert igy még tartósabb marad a Miracle Moist jellegzetes illata.
Összeségében egy kiváló termékcsaládról van szó,ami a hajammal csodát művelt.Soha sem volt még ennyire puha,könnyű táplált és jó illatú a hajam.Az illata sokáig akár 2 napig is érezhető,és harmadik napon sem éreztem,hogy a hajam lelapult volna,és mosásra szorulna
Engem 100% osan meggyőzött.

A TERMÉKEK ELÉRHETŐEK NOTINO.HU WEBOLDALON.


Nincsenek megjegyzések:

JEFFREE STAR X MANNY MUA KOLLABORÁCIÓJA

Sziasztok! Jeffree Star és Manny Gutierrez neve már szinte az egész világon ismert. A két beauty blogger eddig is jó barátságban volt...