2016. december 16., péntek

L OREÁL INFALLIBALE ALAPOZÓ

Sziasztok!

Mielőtt alapozót vásárolunk,érdemes pár dolgot megtudni a bőrünkkel kapcsolatban,legtöbbször a bőrtipusunkkat.Személy szerint nagyon sokáig kerestem a tökéletes alapozót,mivel vegyes bőrtipusom van,T zónában zsirosodó,igy matt alapozót szerettem volna,közepes fedéssel.Fontos szempont volt,hogy nagyon fehér a bőröm és még a legtöbb márkánál a legvilágosabb szin is sötétnek bizonyult.Tehát elég sok alapozót kellett megnéznem a szin kiválasztásához és az előbb emlitettek miatt csökkent a választható alapozók száma is.A szokásos esti keresgélés közepette bukkantam rá a L OREÁL INFALLIBE alapozóra,aminek aminek az összes tulajdonsága megegyezett a keresési feltételeimmel,igy ahogy tudtam beszereztem magamnak,hogy kipróbáljam élőben is.Nagyon szimpatikusnak tűnt,meglepően vlágos és szép fedésű volt a kezemen,kipróbáltam az arccsontomon,hogy tényleg egyezik e bőrszinemmel és ott is kiállta a próbát.


 Az első pár napban odaolvadtam érte,de az azóta kicsit változott a véleményem.Nagyon alá kell hidratálni,mert a száraz részeket túlzottan kiemeli,ami nem túl,szép hatást kelt.A nap közepe felé már beül a ráncokba,hegekbe. Negativum,hogy sajnos a T zóna még igy is kifényesedik pár óra után.A fedésével meg vagyok elégedve a hétköznapokra pont elég az amit biztosit. Általában egyenesen vágott kabuki ecsettel viszem fel az arcomra,de kézzel is szépen el lehet dolgozni.Nem igazán számit,hogy viszünk e fel az alapozás előtt primert,mert a tartósságát nem növeli,csak tovább hangsúlyozza a száraz részeket.

A kiszerelés nem túl higinékus,személy szerint a pumpás alapozókat részesitem előnyben.A csomagolása szép letisztult,melyben 35 ml terméket kapunk,ami azért elég sok,az ára viszont,nem annyira előnyös,de több olyan alapozót kapunk,mely ár érték arányában rosszabb
Összességében ajánlom ezt a terméket,még ha egy két hibája van is,azoknak,akik közepes fedésű és elég világos árnyalatot keresnek.


A TERMÉK ELÉRHETŐ A:NOTINO.HU WEBÁRUHÁZBAN!

Nincsenek megjegyzések:

DOBD FEL A MANIKÜRÖD A NYÁRI NAPOKOKRA

Sziasztok! Köztudott,hogy a kezünk az első dolgok között van, amit az emberek megnéznek rajtunk,így fontos, hogy az mindig szép és ápol...