2016. december 3., szombat

NUXE HUILE PRODIGIEUSE MULTIFUNKCIÓS SZÁRAZOLAJ

Sziasztok!
Még augusztus elején szereztem be a NUXE HUILE PRODIGIEUSE híres száraz olaját azóta az arcápolási rutinom szerves részévé vált,úgyhogy úgy gondoltam eljött az ideje,hogy részletesen is megosszam a tapasztalataimat.

 Maga az olaj egy masszív üvegben érkezik,aminek szerintem roppant elegáns minőségi hatása van.Kétféle kiszerelésben kapható,én első körben a kisebb 50 ml -esre csaptam le ami egy sima kiöntős üvegben érkezik.Eleinte azt hittem,hogy körülményes lesz minden egyes alkalommal öntögetni a kezembe az olajat,és attól is féltem,hogy túl sok fog így majd kárba menni,ahhoz ,hogy kinyerjük belőle az olajat,enyhén meg kell rázni az üveget.Hozzátéve egy rázással én pont akkora mennyiséget kapok,ami a teljes arcomra elég,így tényleg minden cseppjét el tudom használni.A nagyobb 100 ml- es verzió egyébként már fújós fejet kapott,úgyhogy ha valakinek problémát jelent az öntözgetés,akkor inkább a nagyobb kiszerelést érdemes választania
A Nuxe Huile Prodigieuese összetevői nagyon barátságosak,a hivatalos leírás szerint 6 értékes növényi olajat tartalmaz:borágó,orbáncfű,édes mandula,kamélia,mogyoró és makadámia olajat,ráadásként pedig még E- vitamin is található benne.Egyébként pedig szilikon és ásványi olaj mentes.
Az illata eléggé erős és jellegzetes,amiről én szívesen lemondanék,főleg,hogy az összetevők listájában a parfüm a 7. helyen áll.
Száraz olajról lévén szó az állaga először a szokásos olajos,de amint felkerül a bőrre,szinte pillanatok alatt beszívodik,és csak a puha,selymes bőr marad utána.
A hidratálóképessége egyszerűen zseniális,ahogyan már azt korrában is említettem,reggelre úgy ébredek,mintha kivasalták volna az arcom. A reggeli arctisztítás után is ezt szoktam használni,mert még a sietős reggeleken is bőven van ideje beszívódni,és szerencsére sminkelni is simán lehet rá,nem csúszkál el róla az alapozó.
Nekem most éppen száraz korszakát éli a bőröm,úgyhogy nem tudom zsíros bőrön vajon hogyan működik,de száraz bőrűeknek bátran merem ajánlani.A hivatalos leírás szerint ez egy multifunkciós olaj,tehát arcápolás mellett test és hajápolásra is alkalmas.

A termék elérhető NOTINO.HU weboldalon.

Nincsenek megjegyzések:

GYÖNYÖRŰ SIMA LÁBAK EGYSZERŰEN

Sziasztok! Nyáron sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak a lábak, hiszen a rövid szoknyában és forró nadrágok ám nem lehet elrejteni őket. Il...