2017. február 28., kedd

GARNIER MICELLÁS VÍZ

Sziasztok!

Talán az elmúlt egy-két év legnépszerűbb termékét, a Garniernek köszönhetjük. Szinte már a csapból is a Garnier Micellás vize folyik és részben érthető is ez a népszerűség. Mielőtt bővebben kifejteném személyes véleményemet a termékről kicsit ismerjük is meg a micellás víz fogalmát valamint amit mindennapos használatával ígér.

GARNIER MICELLÁSVIZ


A franciáknak köszönhetjük ezt a csodás folyadékot. Ez az arctisztító micellákat tartalmaz és ezeknek az összetevőknek köszönhetően kíméletesen távolítják el az arcbőrről a sminket, szennyedőzéseket és olajakat. A terméket mindennapi használatra ajánlják minden bőrtípusra, valamint a smink lemosására.



Én is a micellás víz használok táborát erősítem, bár nem teljesen azt a funkciót tölti be, amiért először vásároltam. Kezdetben a smink eltávolításához használtam, de már az első alkalmakkor tudatosult bennem, hogy ez a termék nem erre való. A szempilla spirált és tust egyáltalán nem szedi le és néha még a szemhéjpúderrel is meggyűlik a baja. A problémás arcbőrrel sem tudott nagy csodát művelni, úgyhogy erre egyéb termékeket is kell használnom. Negatív tulajdonságaihoz sorolnám még, hogy a mérete nem túl praktikus (bár már láttam kisebb neszesszer barát változatban is). Ezeket a szempontokat figyelembe véve, számomra ez a termék óriási csalódás volt.

Visszont meglepő módon az alapozót és a rúzst tökéletesen eltávolítja, így azok lemosására szoktam használni és reggelente kellemes a bőrt áttörölni vele. Ajánlható sminkelés előtt az arc tisztítására is, mivel nagyon jó a szennyeződések eltávolítására.


Egyre több márkánál lehet találkozni a micellás vizekkel, érdemes lehet többet is kipróbálni a tökéletes megtalálásához, bár sokkal többet a drágább darabok se tudnak. A fenti negatívumok ellenére én mégis szeretem ezt a terméket, mert bár nem arra tudom használni, amire eredetileg terveztem, más funkciókat viszont tökéletesen ellát. Ezek alapján bátran ajánlom a terméket, de érdemes mindenkinek mérlegelnie, hogy megéri-e számára a kiadott pénz.

A termék elérhető a  NOTINO. HU weboldalán!



Nincsenek megjegyzések:

GARNIER BB KRÉM - TESZT

Sziasztok! A Garnier új termékében az alapozó előnyeit egyesíti a nappali hidratálókrémmel. Mindenek előtt 24 órán tartó hidratálást, C...