2017. március 18., szombat

5 SZUPER ACRKRÉM SZUPER ÁRON SZÁRAZ BŐRRE

Sziasztok!


Szétnéztem a drogériák kínálatában és kipróbáltam jó néhány igen olcsó (1500 forint alatti) arckrémet, mivel biztos voltam benne, hogy kincsekre bukkanhatok közöttük. Sajnos voltak, amelyek csalódást okoztak, amiket nem szeretett a bőröm, de találtam öt olyan, ami viszont fantasztikusan bevált! Meg is mutatom nektek rögtön, mely krémekkel voltam maximálisan elégedett ebből az alacsony árkategóriás felhozatalból. Mivel az én bőröm erőteljesen száraz, vízhiányos és rendkívül érzékeny, erre a bőrtípusra fókuszáltam a terméktesztelésnél.

ALTERRA SENSITIVE KRÉM, PARFÜMMENTES


Ez az érzékeny bőrre kifejlesztett, könnyű hidratáló nagyon finom, jó érzés a bőrnek, azonnal enyhíti a szárazságot, a húzódó, viszkető érzést és viszonylag könnyen beszívódik. Hosszú távon is megmarad a pozitív, hidratáló hatása.
Kapható a Rossman üzleteiben!

AROMAX CSIPKEBOGYÓ OLAJ

Ezzel a termékkel csalok kicsit: nem most találtam, hanem régi kedvencem az Aromax csipkebogyó arcolaja, mivel magas C-és E-vitamin tartalma miatt még a leglepusztultabb állapotból is képes visszahozni a bőrünket.
Kapható az Aromax.hu oldalon!

BALEA UREA HIDRATÁLÓ NAPPALI ARCKRÉM


Senkit ne ijesszen el a tény, hogy az urea a vizeletben megtalálható vegyület - a kozmetikumokban mesterségesen előállított ureát használnak. És jó, hogy használják, mivel kevés ennél jobb vízmegkötő összetevő létezik, így a száraz bőr számára valóságos oázis az ereában gazdag termék. Én ebben nem csalódtam. Kellemes, nem tolakodó illat, jól eloszlatható, egész napos hidratálást ad.


NIVEA EXPRESS HIDRATION PRIMER




Én ebből a száraz, érzékeny bőrre valót választottam, és igencsak elégedett voltam a hatásával. Általában télen szükséges a primer alá hidratálókrémet is fevinni, ennél a terméknél azonban már az első használat után rájöttem, hogy ez a lépés elmaradhat, mert kiadósan, maximálisan hidratál. Könnyű rá alapozni és sminkelni is, a hatása tartós.

ZIAJA KAKAÓVAJAS ARCKRÉM LIGHT FORMULA


Ennek a krémnek a sima, nem light verzióját is kipróbáltam, de az nekem túl nehéznek, zsírosnak bizonyult. A light formula viszont maga a tökély! Annyira kellemes a felvitele és olyan jól érzi magát tőle az arcbőrünk, mint sok már rendkívül drága krém esetében sem - csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

GARNIER BB KRÉM - TESZT

Sziasztok! A Garnier új termékében az alapozó előnyeit egyesíti a nappali hidratálókrémmel. Mindenek előtt 24 órán tartó hidratálást, C...