2017. május 29., hétfő

ELSŐ TALÁLKOZÁSOM A MAYBELLINE BABY LIPSSEL

Sziasztok!


Az egész egy sminkvideóval kezdődött. Nem is tudtam, hogy az egész kis világom mennyire meg fog változni. Kezdetben csak videókat néztem mindenféle smink, szépségápilás témában és több információra vágytam, szóval jöttek a külföldi videókat is és mennyire sok dolog volt, amit nálunk nem lehet/lehetett kapni! Az egyik ilyen termék a Baby Lips volt, mely után majd'egy évig epekedtem. Majd egyszer betévedtem a Müllerbe és a Maybelline pult mellett sétálva megakadt a szemem valamin. Ott pihentek a kis MAYBELLINE BABY LIPS magányosan, így rögtön levsaptam egyre.Az egész függőség ekkor kezdődött el. A Baby Lips alapvetően egy enyhén színezett ajakápoló, kellemes illattal.


Hat árnyalatot lehet kapni az üzletekben, négy hagyományosat és két Electro kollekciósat, amik nagy kedvencek lettek. A hagyományosak annyira nem pigmentáltak, de a electro kollekció tagjai már jobban színezik az ajkakat, emellett nyolc órás hidratáltságot ígérnek, bár én ezt nem tapasztaltam.

                                                  CHERRY ME:



Fantasztikus cseresznye illatú, enyhén rózsaszínes pirosas színe van. Mikor először megláttam kicsit meg is ijedtem, hogy nagyon erős színe lesz, de szép természetes hatást kelt.

PEACH KISS




HYDRATE:




Színtelen, enyhe citromos illata van. Tökéletes rúzsok előtti vele hidratálásra, nem nehezíti el az ajkakat. 20 SPF-et tartalmaz.

PINK SHOCK




Kellemes görögdinnye illatú, rózsaszínes-lilás színe van, de még ez is szép a hétköznapokra.

FRISS MENTA










A Baby Lips-sek sikerének egyik oka a fent leírtakon túl a csomagolás, mely feltűnő, színes, hívogató. Persze a krémes textúra és választék is közrejátszik. Az ajkakon nem hagy ragacsos érzetet és egyenletesen fel lehet vinni.



Ajánlom mindenkinek, mert fel lehet dobni az unalmas hétköznapokat egy kis színnel, de mégsem visszük túlzásba, vagy ha már unjuk a sima ajakápolókat. Mindenki megtalálhatja a kedvére valót.

A termékek elérhetőek a NOTINO. HU weboldalán!







Nincsenek megjegyzések:

RÁNCTALANITÁS GYÖNGY FORMÁJÁBAN

Sziasztok! A bőr öregedését három fontos tényező  csökkenése befolyásolja, ezek a Q10 koenzim, a hyaluronsav és a keratin. Ezek az össz...