2017. június 17., szombat

MACARON AJKAK A NYX-TŐL

Sziasztok!

Rengeteg sminkmárka létezik a világban. Némelyik könnyen beszerezhető nálunk,míg egyes termékeket külföldről kaparintjuk meg, kisebb-nagyobb nehézségek árán. Olykor szomorúan elfogadjuk egyes darabok hiányát és csak idővel tudjuk megszerezni,mint nálam anno a Baby Lips ajakápolóit.


Szerencsére kis hazánk is próbálkozik utolérni a nagy nyugati országok termékváltozatosságát,amit egész sikeresen csinál. Így van ezzel a NYX is,akik már az évben megnyítják az első márkaboltjukat Magyarországon, igy már nem csak a Müller drogériákban lehet beszerezni, de a választék is sokkal bővebb lesz. Ugyan így ebben az évben megrendezésre kerül az első NYX Face Awards,sőt éppen tart is érdemes nyomon követni.


Ennek az egész kapcsán szembejött velem egy rúzs kollekció, mely rendkívül felkeltette az érdeklődésemet. Már korábban is láttam egy-egy darabját különböző sminkes videókban,de nem gondoltam volna, hogy ennyire meg fognak tetszeni,várom már, hogy nálunk is beszerezhetőek legyenek,egyből több darabbal is frissítem majd a sminkkészletemet. Ez a kollekció a NYX Macaron Lippies rúzs kollekció, amely főleg pasztellszíneket tartalmaz, de megtalálható egy fekete, valamint egy fehér árnyalat is.


Roppant mód megkedveltem az utóbbi időben a pasztell árnyalatokat,így csodálkozom is,hogy nem vettem előbb észre. 12 darab szín található meg belőlük, kissé extrémebbek,de a nyári fesztiválokon még jól is jöhet egy-két merészebb árnyalat.



Én három darabbal szemezek nagyon, a "Lavender" - el mely egy tipikus pasztell lila árnyalat, a "Black sesame" egy ilyen szín, és az utolsó a "Chambord", tipikus fekete, de mivel eddig nem igazán találtam egy jó fekete rúzst (mint tehetnék?-imádom a Halloween-t) így őt is elfogadnám. A többi szín is rendkívül érdekes, menta zöld,citromsárga,és kék is található a kollekcióban.


A tutorial videókban a használata egyszerűnek tűnt és szinte csak jókat mondtak a termékről. Nagyon várom a bolt nyitását,mert nem csak a rúzsokkal szemezgettem,így mindenképp több terméket is be szeretnék szerezni a márkától.





Nincsenek megjegyzések:

DOBD FEL A MANIKÜRÖD A NYÁRI NAPOKOKRA

Sziasztok! Köztudott,hogy a kezünk az első dolgok között van, amit az emberek megnéznek rajtunk,így fontos, hogy az mindig szép és ápol...