2017. július 24., hétfő

BENEFIT SZEMPILLASPIRÁL - TESZT

Sziasztok!


Minden lány használ szempillaspirált,jellemzően még azok is,akik amúgy nem sminkelik magukat. Nem olyan egyszerű megtalálni a tökéleteset,de idővel egész jó kis spirálokat lehet rábukkanni, csak sokat kell próbálgatni. Kezdetben én is rengeteget próbáltam ki és tesztelgettem,így viszonylag sok spirállal találkoztam és változó, hogy melyik márka melyik spirálja jó és melyik nem.

Drogériás viszonylatban a többség inkább a Maybelline spiráljait részesíti előnyben, de most már az Essence és a Catrice is felzárkózó. Ám ezek a spirálok és minőségük szinte összemérhetettlen a nem drogériás spirálokkal.
Nemrég kaptam ajándékba egy ajándégcsomagot,mely egy Benefit három részes kis minta csomagja,tartalmazott egy spirált,tust,és egy lemósot. A sminklemosót,mivel utazó kiszerelésű,a nyaraláskor tudtam hasznosítani. A tus érdekes kialakítása miatt annyira nem nyerte el a tetszésemet,idővel mégis megszerettem. De most a szempillaspirálra szeretnék kitérni.


Ez a spirál valami hihetetlen. Olyan szinten volt kellemes csalódás számomra, ezt a márkát nem forgalmazzák Magyarországon,így a beszerzése nem a legegyszerűbb feladat,de szerintem nagyon megéri,esetleg egy külföldi utazás során mindenképp érdemes lecsapni rá. Ez a spirál a BENEFIT THEY'RE REAL spirálja, melynek gumis keféje és intenzív színe miatt is imponál számomra. Tartós még a nap végén is ugyanúgy a helyén maradt, nem pergett le a szemem alá ês szépen tartotta a pilláimat (azt vettem észre,hogy göndörítés után nem mindig maradtak ugyan olyan szép íveltek a pilláim más spirálokkal, de ennél a terméknél nem történt ilyen). A csomagolása is rendkívül elegáns, ezüst színű,de szerintem ezt a spirált mindenki ismeri,aki külföldi YouTubereket,bloggereket néz,vagy olvas.


A spirál kapható vízálló verzióban is,valamint különféle színekben is meg tudjuk vásárolni tetszés szerint, bár szerintem a hagyományos fekete a tökéletes választás, de mindenki mást szeret, így akár a barna is jó választás lehet. Mindenkinek bátran ajánlom hisz tényleg jó termékről van szó,szerintem érdemes inkább beruházni egy nagyon jó minőségű darara,ami sokáig kitart és megbízható.mint egy olyan spirálra,ami ugyan olcsó,de kevésbé jól funkcionál.

A termék elérhető a NOTINO.HU weboldalán!

Nincsenek megjegyzések:

GYÖNYÖRŰ SIMA LÁBAK EGYSZERŰEN

Sziasztok! Nyáron sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak a lábak, hiszen a rövid szoknyában és forró nadrágok ám nem lehet elrejteni őket. Il...